ahli jawatan kuasa WI kawasan buana perdana

Fuh..selepas berhempas pulas menolong apa yg patut.
Sebelum mesyuarat di adakan..akhirnya semua berjalan dengan lancar
Alhamdulillah...terima kasih di atas kesudian para ahli jawatan kuasa dan kepada doc yang sudi menjayakan mesyuarat khas untuk ibu-ibu berkejaya maupun suri rumah..
Cehceh..aku pulak yang melebih bagi ucapan kan.padahal aku tolong sikit je. ;)
By de way..sangat seronok kat kawasan perumahan aku ni ada je activities ada mse aku join jugak.
Cuma bab bola jaring aku memang kaki bangku..hihuhi
Bab pertandingan memasak,nasyid insyallah aku boleh join kalau aku xde program lain..
Biasalah yerkadang masa aku terhad..

P/s: majulah wanita untuk anak bamgsa..

Comments

Mimie said…
Wah aktif ye...bgus de xtvt sihat mcm nih
Alhamdulillah..seronok sebenarnya.. Join activiti cmni...dpt kenal ramai kawan baru..:)

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!