Sunday, May 18, 2014

celebration befday zara

 
Happy befday anak ummi nurzara elisya yang ke 3 tahun. Semoga panjang umur dan semoga jadi anak yang solehah berjaya dunia dan akhirat. Doa ummi dan ayah selalu menyertai kalian berdua. Ha. Korang nak tau anak aku si boolat ni malu nak snap gambar kt depan orang ramai (yang pakai baju biru tu mak lang dorang.sibuk je mak lang ni) Hee jangan marah.
Sebenarnya befday boolat ni celebrate sekali dgn anak sedara. Tapi aku tak sempat nk upload pic sekali. Ada masa aku tunjuk tau.