Diam adalah lebih baik

diam adalah lebih baik

sayangku..diamku bukan bermaksud aku benci padamu.
maafkan aku kerana tak menyapamu..
aku tidak suka  ditipu dan tak suka menipu,
apatah lagi nak jaga tepi kain orang
sepertinya kamu tahu itu tentangku bukan ?

perkenalan kita dah terlalu lama
sudah menjadi saudara..
aku percayakanmu sepenuh hati..
kerana aku tahu kau akan menyimpan rahsiaku.
ternyata aku silap..
sanggup kau hancurkan kepercayaan yang aku berikan padamu..

kau sanggup bercerita dengan orang yang baru saja rapat denganmu
tentangku..
janganlah kau fikir orang yang rapat denganmu itu
sama sepertiku.
boleh menyimpan rahsia atau apa saja..
aku silap mempercayakanmu..



P/S ; maaf..sekali aku mempercayakan orang itu dan di khianati memang susah untuk aku
percaya balik.



Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!