last day jothi

Me and jothi
              time baru pas lunch posing jap kat depan menara icon jalan tun razak
                                              
                        
Effa dan jothi
                                                

                                                 


sahabat..

mengenalimu sesuatu yang amat indah..
bermulanya aku mengajarmu tentang bagaimana cara berkerja berdisiplin
saat mula perkenalan kita ku ingat kau seorang yang mengada-ngada..
hingga membuatkan ku..malas nak layan..
rupanya sikapmu memang begitu..
seorang yang sangat manja dan keanak-anakkan..
sahabat setahun lebih kita bersama di dalam satu team
ada suka dan duka yang kita telah lalui bersama..
kena marah dengan customer maki hamun..
kaulah yang handle.
ni lepas kau dah xde sape lagi yang nak buat???
staff baru..aku tak rasa,staff baru akan seterrormu..
hehe

selepas aku dapat tahu kau dapat better offer kat tempat baru..
tersentap hati mak...
bahawa aku akan kehilangan seorang sahabat..
yang baik,.yang degil..manja..semuanya ada kat kau..

susah aku nak ungkapkan sayang apa yang aku rasa saat ini..
apa yang mampu aku bagitau adalah semoga di manapun kau berkeja
jadilah orang yang bertanggung jawab..
aku tahulah sebelum ni kau buat kerja macamana..
apa yang aku bagi kau memang akan buat..
tapi ada juga mistaken..hehehe
but,aku boleh cover untuk mu..


good luck dear...
i love u so muchh...

Comments

Unknown said…
Me really going to miss u mak.. tq so much. .
No words
Hahaha.miss u to dear..good luck

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!