maafkanku wahai suami

Kadangkala aku rasa akulah
Isteri yang terlalu banyak menerima
Sedangkan engkau tak pernah meminta

Kadang-kadang aku rasa
Akulah isteri yang baru terjaga
Sedangkan engkau tak pernah terlena

Kadang-kadang aku bersuara
Tampa berfikir
Semua perkataanku menjadi salah
Datanglah sini dan pegang tanganku
Sementara aku cerota kehidupan isteri
Harap di mengerti

Kadang-kadang aku sakiti hatimu
Apabila ku tolak sentuhanmu
Bukan bermaksud aku kurang menyayangimu
Namun cabaran terlalu

Kadang-kadang aku berubah pandanganmu
Tapi sayang,itu tidak benar
Tiada apa yang paling ku hargai
Daripada kehidupan manis bersamamu

Kadang-kadangku fikir sejuta tahun
Adalah terlalu singkat
Hanya aku beritahumu
Betapa sayangnya aku
Betapa cintanya aku
Betapa syukurnya aku
Kau pelindungku

Kadang-kadang berjauhan denganmu
Akulah isteri yang terlalu tinggi bercita-cita
Mencipta kerukunan keluarga
Namun aku tetap aku yang ini
Maafkanku wahai suami!

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!