memori terakhir kita berempat

Assalamualaikum..hi uolls..
Arini adalah hari yang sgt sedih buatku..
Kerana aku akan kehilangan seorang lagi sahabat tersayang...
Dimana suka dan duka kami kongsi bersama dalam satu team..

Yang aku suka ttg dia ni..
Even,aku marah cmne pun dia tetap tak ambil hati..
Aku pun pelik.hai budak ni xde perasaan ke?
Hurm...bila aku tengah marah dia akan mula buat lawak,kelakar..
Dia seorang yang ringan tulang dan suka
Menjaga kebajikan rakan-rakan yang sudah
Di anggap sebagai kakak sendiri..
Aku sayangkannya..kerana sikap ringan tulang..
Apapun aku doakan semoga berjaya di tempat baru..
Dimana pun kita berada jangan lupa sahabat yang sentiasa bersama didalam susah dan senang..
Memori lunch kat uptown white coffee with them..
 Time ni tengah pusing-pusing nak cari tempat makan yang sesuai..sempat lagi pose..
 Sementara mencari kedai yang sesuai utk lunch..sempat lagi pose..(jothi and effa)
 cantik tak bunga ni..
Sebenarnya..kalau boleh aku nak je bw balik bunga ni...tapi kete tak muat...
 macik veronica ni pun tak nak ketinggalan sama..padahal dia yang takut tuan kedai marah..

opps..terlebih sudahh..hahaha.heavenkan
Puan effa tengah menginterview cik jothi kat opis baru..cm berat ke hati nak lepas cik jothi tu pergikan..xpe puan effa..dah rezeki dia..biarlah..diakn budak lagi..


Semoga persahatan kita kekal sampai bebila..sayang uolls bertiga*keep in touch*
Thankss..kerana persahabatan yang terbina..




P/s: Dah xde da appollo tiap pagi,pasti kami merindukanmu sayang..

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!