pesta buku pwtc

 Ini buku yang aku dapat. Belajar untuk tidak lengahkan solat. Takut jugakk azab melambatkan waktu solat. Seram.
 Ini pulak buku kaler2 yang pincess2 aku dapat. Ara dan aris. Upin dan ipin.
 Sorang tu anak sedare. Eh bukan. Cucu aku! Hahaha. Taknk mngaku. Muda lagi yekk. Papepun budak imani ni geng dangan kakak nisa. Dia x geng dgn baby zara. Jumpe asyik gaduh je keje. Entah ape yang tak kene aku pun tak tau.
Ni princess aku yang kedua..mmg tak boleh tahan. Ade je keje die. Tak cukup duk kat kerusi kat meja pn jadik la. Bertuah betoi punya anak cmnekan. Kata dia je. Setelah keletihan balik dr pwtc hari tue. Taktau nk makan katner. Kiteorg p damansara kat tropicana plaza. Aku taktau jalan kat situ. nasib baikla. Pi dengan anak sedare. Rajin dia bawak kitorang berjalan. Nak harap ayah. Keje. Huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!