aku di mariam assunta ward hari ke3

Hari -ketiga

Subhanallah walhamdulillah allahuakbar
Allah masih sayangkan aku dan memberi aku nafas untuk terus hidup di muka bumi ini.
Tiada ungkapan yang mampu aku luahkan.hanya puji syukur pada yang esa.


Sarapan pagi yang aku pesan semalam chicken porridge dan tea.alhamdulillah..
Habis aku makan.

10.05am
Doc jetha datang seperti biasa dia akan tanya keadaanku macamana.alhamdulillah sangat memberangsangkan batuk pun dah berkurangan.sesak nafas pun dah takde.
Doc jetha pun ada ckp.esok kita akan biat xray lagi sekali kalau da ok boleh balikbpada hari yang sama.
Mau terlonjak aku di buatnya..
Happy sangat dapat balik rumah sendiri.
Rindu dengan anak-anak dan juga suami.
setelah semalaman aku bergantung dengan dreep water sebanyak tiga botol.

Finally..dreep tu dah di cabut dari tanganku..lega kerana tak perlula aku ke tandas dengan membawa botol.yang seakan membuat aku tidak selesa dengan keadaan itu..

Dengan hanya ada benda ini kat tanganku
Bersyukur bolehlah jalan-jalan hilang boring kejap..


Aku tak tahu sangat pasal benda ni.
Tapi apa yang aku nampak misi akan memasukkan antibaotic melalui saluran yang ada kat ctu.

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!