aku di mariam ward

Assalamualaikum.
Alhamdulillah allah masih bagi aku bernafas lagi setelah menanggung sakit dada selama beberapa hari
Masih lagi kisahku di ward mariam assunta.

Hari kedua:-

 Seawal 8.30am pagi misi sudah menghantar sarapan.
 nilah menu pertama ku disini ward mariam ini.mula-mula xlalu jugak makan eoti ni..sebab awal sangat tapi jap lagi doc jetha nak datang periksa.
12.00 tengahari ni menu waktu lunch ikan sambal dan sayur.a

Budak bulat dah sampai waktu tu lebih kurang dalam kul1tghari

Ops..bulat tengah posing dengan ummi nak lepaskan rindu

Posing bersama puteri-puteri kesayangan 

Gambar ni aku amik dan kumpul dari pagi hinggalah kemalam.best juga duk cn layanan boleh tahan.makanan dalam satu hari sampai lima kali siap ada menu untuk esok..
Doc,sister and misi kat sini semua baik belaka.peramah.doc yang check aku time masa aku memula jumpa dialah juga yang merawat aku sampai masuk wad.

Ps:-walaupun sweonom duk hospital tapi hati kat rumah.fikir pasal anak dan suami

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Baby hat!

Item yang bakal ke pantai cahaya.