Boring!!!

BORING !!!!

allah sentiasa menduga hambanya..
apa yang aku mampu buat hanya berdoa dan bersabar saja..
dalam minggu ni aku kekurangan staff dalam team aku..
(tapi sempat lagi update blog..hehe)
entah lah..rasanya sehari tak update blog ni aku rasa cm tak lengkap je..
even kat memana pun aku akan try update pape je..
yang aku rasa boleh untuk di jadikan bahan cerita..

minggu ni tinggal berempat je..biasanya berenam.
hari ni pulak bertiga je..
di sebabkn sorang ada emergency leave..
xde orang nak jaga anak.sebab mak mertua tak sihat.
tak pela aku bagi je off.
sebab kalau aku di tempat dia pun..
aku akan buat benda yang sama..
lagipun harini keje takdelah banyaka sangat nak handle..

ah..tetiba aku merasa bosan dah nk masuk lunch time dah..
di sekeliling aku biasanya riuh dengan suara dorang ni dah xde..
memasing sibuk buat keje ke tengah berfacebook..
maklum harini sume boss tak masuk opis..
semua jadi bosla..
termasuk aku..


hehehe.
xde keje cari keje report kena hantar juga..

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Baby hat!

Item yang bakal ke pantai cahaya.