lukisan pertama kakak

Bismillahirahmanirahim
Cuti sekolah ni aku takdapatla bawak anak-anak pergi bercuti..
Sebab aku tak dapat cuti.huhuhu
Namun itu tidak mematahkan semangat kakak..
Bila aku dan suami sibuk berkerja
Kakak&adik duduk di rumah mak
Banyak jugalah Aktiviti yang mereka lakukan bersama opah.
Melukis mengaji.
Ha kat sini aku attach sekali lukisan pertama kakak yang betul-betul buat aku tertarik..
Dalam lukisan itu kakak kata itu adalah ummi dan ayah dengan belon-belon
Alolo..comel sangat...
Aku merasakan yang kakak minat dengan melukis dan mewarna..

Apapun alhamdulillah kakak sudah semakin bijak dalam menghafal al-quran
Mewarna dan yang terbaru ji melukis..
Bila di tanya apa cita-cita kakak.
Katanya nak jadi doktor.

Ps- umm dan ayah sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kecemerlangan anak-anak ummi dunia dan akhirat..

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!