Hati ini


Gelisah hati gelisah..
Hati kenapa ini yang berlaku padamu..
Ceritakanlah padaku..
Hati..
Apakah yang bisa aku lakukan..
Agar kau bahagia sama seperti dulu..
Tika ini..saat ini..
Aku tahu kau berduka..
Namun aku tidak pasti..
Di sebabkan apa..
Berbagai macam persoalan menerjah di minda tentang hati...
Namun..aku takut untuk menyatakan dan jua meluahkan..
Apa yang ada di minda..
Hati..
Berterus-teranglah...agar aku bisa mengerti..
Agar aku bisa fahami..
Apa yang ada tersirat dihatimu.
Kerana setiap saat aku butuh kamu..
Aku perlu kamu untuk melengkapi rasa cinta dan sayang..
Bila kamu berduka..
Aku sedih..
Katakanlah hati..
Sejujurnya hati xkan pernah bisa menipu minda...


Comments

Anonymous said…
alahai..puitis sungguh
Ahaks..
Xde keje ni..tu yg tetiba nak berputus bagai..

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!