Wednesday, September 17, 2014

seri bahagia


Assalamualaikum..
Di sini aku menemui sesuatu..
 kiranya Nak membantu dan nak menolong sesama kita..
Biras aku ayah dia pengasas jamu seri bahagia..(ustaz omar).
Apa yang aku dpt tahu dah bertapak lama di pasaran lebih kurang 35 tahun...tapi ada yg tak berapa tahu sgt..
Sbb dia hanya berniaga atas talian..
Tapi ramai juga yang telah mencubanya..
Diantara kawan-kawan seopis aku.
Ada gak try..dah lama kawin tapi xde anak..
Aku sarankan lah dia cuba jamu ni..xsilap aku dia amik dlm dua botol kot..
Berkat dgn izinnya..alhamdulillah..mengandung..
Kita hanya berdoa dan ikhtiar..selebihnya allah yang tentukan.
Ha nak tau ramuannya xsilap aku apa yang aku ingat
 adalah habatus sauda ramuan dia buat sendiri dan ramuan ini di tempah khas dr madinah nun kat negara Arab...eh itu je yang aku ingat..hihihi..sorry..
Tapi apapun semuanya berasaskan  makanan sunnah..
Apa tunggu lagi meh lah cuba keberkesanannya..
Dah ramai yg mencuba x menyesal pn..

Jamu seri bahagia ada penyelesaiannya seperti:-
Senggugut
Keputihan yang berlebihan
Mengecutkan rahim selepas bersalin..
Menaikkan seri wajah
Dan sebagainya.

Ha tunggu apa lagi..marilah kita sama-sama mengatasi masalah dalaman kita berpandukan sunnah..
Nak order boleh sms ataupun/whatapps 0122350610..