Saturday, November 22, 2014

Genius ummi TTDi concert&graduation 2014


Pada tarikh 22.11.2014 tibalah hari graduation Kakak bertempat di dewan MBPJ taman dato harun.

Kakak bangun seawal 6.30am excited punya pasal.xbekfast pulak tu..adeh..Aku pulak yang nerves..huhuhu.
Sampai Kat dewan xnak pulak tu masuk..
Maybe dia malu kot.. Sebab kawan-kawan dia pun xdatang lagi..
Sempat juga tadi teacher chu pujuk suh masuk baru lah dia masuk..

Sebahagian pic yang sempat Aku rakamkan untuk di kongsi bersama.



Selepas persembahan penyampaian hadiah bagi kanak-kanak bermur 5 tahun..(Kakak with cikgu Intan)

Kakak with teacher chu merangkap guru besar genius ummi

Sukaneka pulak naib Johan rumah biru.

Muka sugul je xmoh snap gambar sensorang

Kakak xnak snap gambarkan..
Haa adik yg lebih.

Puas dipujuk barulah nak bergambar dengan ummi

Nilah sebahagian family yg hadir untuk memberi sokongan kepada cucu sulung..hee

Dua beradik yang sangat comey..

Opah Dan maksu yang memberi semangat untuk cucu Dan anak sedara sulung mereka..hehee

Comeykann..princess-princess ni..

Then last sekali tuan punya tanah..her
*cuti sekolah sudah bermula..
Time nak bawa pergi bercutila pulak*