Wednesday, December 03, 2014

hobi membaca dalam tren

Alhamdulillah.. Assalamualaikum..
Ha x menyempat Aku nk menghapdate belog kesayanganku rini disebabkan keje yg berlambak sangattt.
Aku nak bagitau ni kepada kengkawan yang duk area sri manja or dato haron ke..sempena cuti sekolah ni.
Meh kita rajin-rajinkan diri bawa anak-anak ke library.
Bukan apa membaca itukan jabatan ilmu.
Menajamkan Minda..

Korang nak tau x bape nama Aku guna untuk register kt library ni??
Haa.untuk julung-julung kalinya..(chewahh) Aku guna 3 nama..
Satu nama boleh pinjam 5 buah buku. So korang Kali kan dengan tiga..ecececeh..
Aku dapat pinjam 15 buah buku akak yg keje kt library tue memang dah kenal sangat dah muka Aku yang ulat buku ni..
Duk Kat library tu sehari suntuk..Kalau x berkeje la..

Nila buku yang sempat Aku rakamkan dahulu.



**selamat membaca**