Royal expert pilihanku

hai..
hari sabtu ni hari cuti.duduk rumah xde buat apa..boring pulak..eh! aku nak cerita tentang royal expert white yang aku pakai ni..sangat elok memang sangat sesuai untuk kulit yang bermasalah cam kulit aku ni ha.
berminyak dan kusam.

royal white ni aku dah gunakan dalam setahun.
biasanya aku akan beli dalam talian.
sebab ia jarang ada dipasaran kat kedai biasa pun xde..
tapi baru-baru ni aku duk berjalan kat jalan TAR.
kebetulan aku ternampak cream ni jual kat kedai india berhampiran dengan textile muaz yang jual tudung memurah tu..

aku try lah tanya uncle tu cream ni ori ke? 
uncle tu kata ori siap tunjuk kat dealer lagi..
so sekarang royal white aku xperlu beli dalam talian.
Aku pergi je jalan TAR kat kedai uncle tu..dapat murah..xsilap aku satu set dalam rm150. Sangat berbaloi tahan 6bulan.

Harga cream saja RM120
Face cleanser RM 27.90.




royal expert white cream and face cleanser
seterusnya aku juga suka menggunakan produk amway.salah satu sebab ialah produk amway ini sangat berkesan untuk kecantikkan luaran dan dalaman.
harga pun mampu milik.(dapat harga murah sebab husband keje kat amway).
heeee.

G&H LOTION and BODY SERIES





Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!