Hari Jumaat terakhir feb 2015

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Hari jumaat yang cukup indah dan penuh keberkatan.
semoga allah merahmati kita di hari-hari yang mendatang.
Sungguh aku terkesan dengan hari jumaat.
Bukan sebab apa setiap hari jumaat aku selalu berjalan kat ampang park dengan kawan-kawan.
melalui laluan pejalan kaki kat tabung haji.sebelum sampai ke ampang park.
aku dan kawan-kawan akan singgah di PNB menikmati nasi ayam meletopss yang memang femes kat
PNB ini.
serius..seminggu ni aku direct makan ayam kunyit tampa rasa jemu.
sebab ini adalah jumaat terakhir ku berkerja kat astro dan menikmati makanan kat sini..hihihii.


selepas ini aku akan menghabiskan masa aku menjadi house wife pulak.
masak dan buat activiti rumah..
Tiada makan kat luar dah,..hahahah.

korang tau tak..sebenarnya aku pun sedih gak..
tak dapat jumpa kawan-kawan lagi..bergurau..bersembang..bershopping.
hahahaha.
Namun apa pun aku sentiasa akan keep in touch with them.

Lagi-lagi kawan aku effa..
yang boleh di katakan sorang yang pendiam..
lagilah dia xde kawan..
hurm..xpelah..rezeki allah ada kat mana-mana.
jika umur panjang murah rezeki pasti kita akan berjumpa lagi..


Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!