Monday, February 23, 2015

Menghitung Hari !

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Hurm..lagi beberapa hari saja lagi aku akan menghabiskan sisa berkerja kat astro.
Aku kena berkorban demi anak-anak juga.
Kerana anak-anak makin hari makin besar.Kedua-duanya pun dah sekolah.
Terasa sedih pun ada gak..sebab ramai kawan kan kat alam perkerjaan.
Tapi..keluarga lagi penting dari kerja kan..kan..
Tapi kalau tak kerja takde lah duit..betul tak?.
takpe yang penitng kita percaya rezeki allah itu ada kat mana-mana.
Percaya atau tidak..
Aku ada terbaca satu hadis or cerita tak silaplah..macam ni "burung yang keluar dari sarangnya dalam keadaan lapar,tapi balik semula ke sarangnya dalam keadaan kenyang".
Kan apa yang penting kita berdoa dan tawakkal..
Tak perlu nak mengeluh.Ini taak cukup,itu tak cukup..
bukan ke mengeluh seakan kita tak bersyukur dengan apa yang allah s.w.t bagi.

Dah nagntuk ok lah selamat malam...
esok kita sambung lagi bai.. :)