TIME IPTV SHEDULING TEAM

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 





Semalam adalah hari terakhir di antara IPTV sheduling team sekalian.
sedih tak usah cakaplah.
even.. mereka contract staff tak yah lah buat cam sampahkan.
sebelum dua minggu akhir bulan FEB .mereka dapat information yang contract tak renew.
kasihanlah kat mereka sampai terhegeh-hegeh carik keje lain.
nasib baiklah dapat cari kerja awal dan terus dapat..
then dorang blah before dua minggu.
Apapun saya ucapkan good luck for both (fadhil dan keysha).

Saya??dah tender tapi masih menunggu hingga 3 march 2015.rasanya macam terlalu lama pulakkan
menghitung hari sampai bulan 3.
dah lah saya banyak leave lagi..try apply tapi boss tak bagi..
boss minta tolong saya untuk tunjuk  ajar staff-staff baru.
Atas dasar respect kat boss saya akan dtang.
walaupun dalam keadaan bermalasan.
seriusly...begitu lama saya keje kat astro,sehingga bertukar-tukar department.
saya tak pernah jumpa boss yang sebaik ini yang suka mengambil berat pasal staff dia.
ntahlah..astro ni banyka sangat politik kalau tak pandai kipas boss..memang hang tak naiklah jawabnya.
hang duk lah kat takuk tu ja.hehehe


rasanya keputusan yang saya buat ini adalah yang terbaik untuk saya.
saya nak jadi house wife sepenuh masa..meluangkan masa dengan anak-anak dan suami.
dah berapa lama keje tak pernah merasa jadi suri rumah.
anak-anak pun dah besar..boleh lah buat side income online atau jual nasi lemak..hehehe
insyaallah itu baru angan-angan..

kita ni hanya merancang..namun sebaik-baik perancangan..
adalah perancangan allah..terima denga hati redha..

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!