Blog Under Renovation !

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Sudah dua hari ini aku sibuk mencari template yang menarik untuk blogku ni.
Namun tiada satu pun yang berkenan di hati.
Rasanya aku dah bosan dengan template lama. Rasa sayang nak tukar sebenarnya tau..Kerana template  itu adalah hasil tangan dari mawar aku sangat sayangkannya.
Disebabkan dari template itulah aku banyak belajar cara berblog.
Maaf ye,.
Aku terpaksa mencuba template yang baru untuk aku kembali berblog dengan semangat !.
Entah lah ke aku cepat bosan..hahahaha
Singgah kat blog kengkawan yang lain..sume comel-comel belaka..
Nak juga lagi comel.

Semoga theme n tempalate ini mampu meberangsangkan untuk aku kembali berblog semula.

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!