Tuesday, March 17, 2015

Cuti sekolah !

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Cuti sekolah ni tak tahu nak bawa anak-anak pergi kemana?
ayah mereka pun xde cuti..maklumlah nak GST ni,kena clear kan sume barang yang lama.

akupun asyik masak je kat rumah..Duk pening-pening layan karenah budak dua orang ni..
Ada saja keje nak di buat.

Takpelh anak korang duk je kat umah teman ummi kita main masak-masak ye..hehehe



SERONOK MASAK SEBAB ADA ORANG TOLONG MAKAN DAN KOMEN :)