makaroni ayam cheese ummi

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 


Seawal jam 6pagi Aku sudah bersiap-siap menyediakan sarapan untuk suami Dan anak-anak sebelum Aku ke program seterusnya..
Makaroni ayam cheese Ummi
Resepi ni main campak-campak je..
Meh Saya kongsikan bahan-bahannya:-

Makaroni (dah di rebus)
Cheese dar 2 keping
Bawang merah/Putih 3 ulas
Preggo cendawan
Minyan utk menggoreng Dan sedikit perasa..
Ha pas tu goreng jelah cm goreng mse..

Resepi sangat sedap sekali Aku masak suami request lg suh masak.
Hehhehe
Hari ni penuh dengan aktiviti..
Takut tak sempat je Aku
 menyiapkan yang mana perlu saja .balik nanti boleh sambung buat keje rumah yang xpernah habis.

Aktiviti hari ni ke rumah orang tua,Anak yatim kemudian ke kilang cake lapis Sarawak di Batu caves.

OK t Aku update lagi ya Nak gerak dulu

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!