Meraih cinta-mu

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 



ya allah ya tuhan ku
aku berlindung daripadamu dari pada ilmu yang tak di amalkan
aku berlindung kepada mu daripada ilmu untuk kemegahan
jadikanlah ilmuku boleh memimpin diriku dan orang lain.

Ya Allah ya tuhanku
aku mohon kepada mu jiwa yang tenang lagi tenteram
yang percaya pada pertemuan denganmu
dan redha atas segala keputusanmu.
usahlah kau palingkan hatiku setelah kau tunjuki
dan berilah rahmatmu kerana kau adalah yang maha pemberi

ya allah ya tuhanku
kukuhkanlha imanku dari kemunkinan terpesong
berilah aku petunjuk dari jalan yang sesat
jadikanlah sebaik-baik umur ku pada penghujungnya
dan sebaik-baik hariku adalah saat aku menemuimu.
amin.


Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Item yang bakal ke pantai cahaya.

Baby hat!