Tuesday, October 27, 2015

Ustaz elyas ismail

Jomm beramai-ramai meraihkan taman syurga di jalan pjs 1 taman Medan surau al-islah waktu dhuha,..


Monday, October 26, 2015

Kenduri akikah

Assalamualaikum semua...
Haa baru nampak muka temankan..
Dah lama x muncul-muncul asyik menyorok je cam cencorot..heheheh

Xdelah teman busy mengait..
Tempahan berlambak.. Alhamdulillah..
Murah rezeki anak-anak teman..

K lah teman nak bagitau ni citer semalam kenduri akikah cucu Kak ami. Jiran rumah teman...
Cantik tak pelamin..bukan teman nah...
Heheheh..


Stock benang minlon dan nona !

Supplement minggu lepas..
Menambah benang kait untuk di jadikan koleksi atau bahan kait...

Sebenarnya ada banyak lg benang yg xsempat nak snap xsilap ada 30 gulung yg baru aku beli jenama minlon..

Korang..kat cn aku nak bagitau skg ni minlon benang skg ni kaler dia sgt cantekk..dah xde putus2 dah..ni kt kedai yg aku biasa beli la..stock baru dia mmg awesome..
Tapi aku xsure lah pulak kedai lain..tp yg aku tau stock baru ni kira benang dia dah OK..xperçaya p terjah kedai benang yg berhampiran..


Crochet minggu lepas !

Ini adalah sebahagian koleksi kait minggu lepas..
Cantik tak..ada yg tempahan Dan ada khas untuk diri sendiri..


Tuesday, October 06, 2015

Tutorial tembikai kait

Dah lama rasanya xfollow my blog..
Busy memanjang je dgn mengait dgn kelas Tadika..
Oklah malas nak beleter lelebih..
Disini sy kongsikan cara-cara kai tembikai

Step by step untuk buat tembikai...