Monday, October 26, 2015

Stock benang minlon dan nona !

Supplement minggu lepas..
Menambah benang kait untuk di jadikan koleksi atau bahan kait...

Sebenarnya ada banyak lg benang yg xsempat nak snap xsilap ada 30 gulung yg baru aku beli jenama minlon..

Korang..kat cn aku nak bagitau skg ni minlon benang skg ni kaler dia sgt cantekk..dah xde putus2 dah..ni kt kedai yg aku biasa beli la..stock baru dia mmg awesome..
Tapi aku xsure lah pulak kedai lain..tp yg aku tau stock baru ni kira benang dia dah OK..xperçaya p terjah kedai benang yg berhampiran..