Tuesday, November 24, 2015

Cuti sekolah !

Cuti sekolah kini kembali lagi..
Anak-anak sibuk Tanya cuti nak bawa jalan mana??
Ada yg cadang nak pergi legoland ada yang bercadang nak pergi mandi-mandi kat pd. Hakikatnya umi Dan Ayah tak decide lagi nak bawa kemana..

Masing-masing sibuk dengan kerja..
Tetapi ins sha Allah umi Dan Ayah akan bawa anak-anak ke tempat percutian.mengikut kemampuan Dan badget sebelum percutian tamat.

Buat masa ni anak-anak teman kan opah ya... ;)

Monday, November 23, 2015

Hari graduasi

Selesai sudah hari graduasi untuk dedaroku...

Ini je yg sempat saya rakamkan..
Pic yang selebihnya bilang entah kemana...


Monday, November 16, 2015

Cover tissue box!

Sempat lah makcik siapkn tissue box cover semalam..walaupun xberapa sihat...
Silalah jamu mata..berminat blh saja pm sy.. K bai

Jangan lupa like page hana medyna Crochet..


Friday, November 13, 2015

Gathering bersama makcun

Baru sempat update pic gathering bersama rombongan makcun mengait kat kl central..

Inilah kenangan yg cukup terindah bagiku..
Bersama sahabat yg punya hobi serupa..


Thursday, November 12, 2015

Mana tumpahnya kuah klo xke nasi !

Bila Ummi sering mengait dihadapan anak2..mereka pun jatuh kasih kepada benang dan jarum..
Begitu kuat penangan Ummi kan..
Sehingga kedua beradik ni jatuh minat pada Crochet..
Tapi kat situ nampak perbezaannya..
Sikakak gigih mengait menggunakan jarum satu..siadik minat kepada knitting yaitu jarum dua..atas alasañ apa..dia kata dua jarum tu lagi mudah Dr satu jarum..

Tunggu hasilnya..


Monday, November 09, 2015

Benang promo spotlight

Pagi yang indah Dan mendamaikan jiwa...
Singgah sekejap kat spotlight menambah supplement jiwa yg sangat penting buatku..

Kenapa?? Sebab bagiku jarum dan benang adalah therapy saat daku mempunyai kelapangan..


Newborn baby set !

Percubaan pertama akhirnya terjadi juga set newborn..kopiah Dan juga sarung tangan bayi...

Hasil kerjaku xpernah menghampakan setiap apa yg aku inginkan..

Sekiranya ada yang berminat boleh lah pm saya...


Wednesday, November 04, 2015

Beanie hat siap !

Handmade by me..hehehe..
Syok pulak kait beanie hat ni..
Sy menggunakan milk cotton yarn Dan juga nona..

Untuk tempahan sila pm atau whtaap p sy ye..

Terima kasih kerana sudi membuat tempahan dgn saya..