open house ataupun rumah terbuka.

Assalamualaikum..
Xsmpt nak mengupdate my teratak kesayangan ini..Yela..time raya aku cuti dua hari ja..sibuk dgn persiapan raya..prepare baju anak-anak dan suami..rabu da start keja balik..mau x bz..
Ha..time aku mengapdate ni kt dlm lrt..
hope ada peluang sikit sebelum smp ke destinasi..
Nak citer la..rini aku byk dpt sms or whatapps open house utk hari Sabtu ni..
Mmg kenyanglah kan..kalau open house jgn tnyela..
Tapi dlm sibuk nk p open house ni..
Hati aku juga sebenarnya Xberapa happy..coz my dad in law kena admitted masa raya ke3 lagi di sebabkn heart attack..
Aku tau suamiku bersedih dgn apa yg berlaku..aku npk dr riak wajah nya..even dia xlagi tau aku..
Apapun hope my dad in law kembali sihat..
Open house aku ttp akan pergi jugak..org da jemputkan..

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Baby hat!

Item yang bakal ke pantai cahaya.