Saturday, June 21, 2014

kenduri Yassin dan tahlil di rumah kak yah

Kenduri Yassin dan tahlil ini diadakan pada petang tadi selepas waktu zohor.
Alhamdulillah..majlis semua berjalan dengan lancar..



 Air yg dalam kotak tu di bawakan dengan air Yassin.
Haa.korang nak tahu dalam kenduri ni lelaki xde tau..jangan hairan..sebab ia memang khas untuk wanita..unikkan..
 tuan rumah kak yah yang berdiri kat depan pintu dapur..
Rasanya dia perasan kot.aku tengah snap pic..hehhe

Nilah..peneman setia aku saat nak p memana..aku ajaklah puteri kesayangan ni.walaupun dia xnak..tapi dia relakan.demi nak teman ummi.


Eh..terselit pulak pic aku..ni keje kakak la ni..tengah makan sibuk je nak snap..



Selamat menyambut bulan puasa yang bakal menjelang tiba..
Lagi seminggu beb..