SHOPPING DI BUTIK ZAWARA


alhamdulillah..
assalamualaikum..
tengahari tadi lebih kurang dalam kul 12.30 pm sekembali nya dari hospital ..
suami bertanya "pas ni ummi nak g mana?"
aku pun jawab dengan selamba " kebetulan ada duit sikit nak beli baju dress kat ZAWARA,Singgah kat MARA japlah".sesampai jekat butik zawara aku rasa nak pengsan kejap tengok dress lawa-lawa gila..mak ai yang paling mahal pun dalam lingkungan RM199.
berbaloi sebenarnya beli kat zawara ni.kain dia pun memang sedap di pakai taklah panas even duk dalam cuaca panas.sebab kain yang berquality dan serap peluh.Ini kali kedua aku beli dress kat zawara. 
Kalau selalu mahu pengsan aku di buatnya..memang tak mampu aku.Tapi yang menariknya hari ini.Incik hubby bayarkan..heeee.
gembira sangat..dia pun xde lah membantah asal baju tu menutup aurat dia pun dengan senang hati akan bayar kan.

Jom shopping kat zawara....




ini sebahagian baju yang aku dapat capture..

my pincess nissa dan zara.sempat selfie pulak tu kat kaunter.

dress yang aku dapat pancing tengahari tadi..
aku lupa nama dress  ni.yang pastinya selesa.


Thank you hubby belanja ummi dress kat zawara.
Bukan selalu hubby tolong bayarkan..angin tengah baik..heee.ok bai ^^..

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Baby hat!

Item yang bakal ke pantai cahaya.