SHOPPING KAT KLCC

ASSALAMUALAIKUM..

Semalam hari jumaat..
time lunch sempat pulak aku merayau dengan partner kat KLCC.Cuci mata jap tetiba nampak sale kat VINCCI.
Woww..sales kau jah mau tak rambang mata aku time tu..sume kasut aku nak beli.heee
Tetapi entah kenapa aku berkenan pulak dengan kasut warna Biru.
Sume nak warna biru kau.


kasut wegdes yang aku pancing kat VINCCI. Nampak cam unik je dan simple.

Dan lagi satu..ish.ish..ish..ni boleh pakai g majlis kenduri

handbag kan VINCCI. Memang woww cakap hang..memang cantik dan selesa.
Lagi stu tahan lama..

Honestly aku berkenan yang ni tapi size kaki aku takde..mybe ukan rezeki aku..
Tak apalah aku amik pic jadikan kenangan abadi kat blog aku..
    Sebenarnya aku nak habaq sikitlah..wanita dengan fesyen memang sukar di pisahkan. Setiap minggu design terbaru ada aje yang di beli.Ini aku belum hupdate lagi tudung aidujuma yang berlambak dan setiap keluaran aku miliki..
    Nasib baiklah aku berkerja xdelah nak harap duit lagi nak beli barang kalau tak segan juga nak minta tiap minggu kat dia.Klau duit sendiri kau nak beli apa pun beli je.dia pun tak marah..



wokehla..penat dah berleter dari dari tadi.selamat malam bai  ^^..

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Baby hat!

Item yang bakal ke pantai cahaya.