Saturday, February 14, 2015

IDEA BEKAL KESEKOLAH

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 



Alhamdulillah..korang nak tahu buku ini sampai hari khamis lepas..
tapi aku tak sempat nak kongsi kat blog.
Sibuk dengan tugasan seharian sebagai ibu dan isteri.Time hari cuti aku cuba mencuri waktu terluang untuk mengemas kini blog kesayanganku ni.
Kasihan tak terjaga dek kerana kekangan masa..

Korang nak tau buku bekal bento ni tersangatlah baik bagi kita ibu-ibu yang asyik fikir nak bagi bekal apa untuk anak ke sekolah.Buku ini ada jawapannya,,tak yah fikir panjang-panjang cari je kat dalam buku ni nak masak apa..sume ada dalam setiap buku menyajikan 40 hidangan yang sangat sedap dan menarik.
Anak-anak aku tiap hari tanya "ummi esok ummi bubuh bekal apa untuk kakak.".
membuat kan aku bersemangat berbento.