Hari terakhir di ASTRO

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم






Ari ni aku menghabiskan masa menyetelkan benda yang patut aku settlekan macam astro sebelum ni under employee pas ni kena tukar kepada regular before leave office..hukhukhuk..sedih jangan cakaplah..
Mesti aku rindu kat kengkawan aku pas ni.Tapi apakan daya ni dah keputusan yang aku buta..Banyakbenda aku belajar tentang astro selama berkerja kat sini..
Pahit manis gaduh dengan kengkawan seopis sudah menjadi lumrah kat opis..
Petang ni aku kena balik 3pm..sebab hati dah malas nak tolong buat keje lagi.
Hehehe esok bermula lah episode aku menjadi suri rumah selama dua minggu sebelum raedy untuk berniaga..

Risiko juga yang aku ambil ni..berani berhenti kerja pas tu nak berniaga dan menjadi house wife sepenuhnya.
Semoga apa yang aku rancangkan ini di permudahkan dan mendapat keredhaan dari-nya. Sekurang-kurang aku banyak amsa dekta rumah dan boleh menghabiskan masa p surau.
Aku teringin sangat nak hari-hari p surau..Tapi bukan kerana pujian ye..
Aku lakukan semua kerana allah s..w.t..
Aku nak berniaga pun kerana allah bukan pasal untung ke tak..yang penting orang yang beli makanan aku dapat menikmati hidangan dengan hati yang tenang dan boleh datang balik.


Insyallah semoga allah permudahkan segalanya bagiku..aminn

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Baby hat!

Item yang bakal ke pantai cahaya.