Suamiku Encik Perfect 10.

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Haa baru lepas layan SUAMIKU ENCIK PERFECT 10 kat astro best.
Cerita yang di adaptasi dari sebuah novel. Khabarnya masa citer ni kuar kat pawagam meletup-letup.

Firstly,saya tak berapa faham sangat jalan ceritanya.Bila saya hayati..oh sedih juga.
sangat sweet suami ku encik perfect 10..


Tapi korang nak tahu aku nak tengok citer ni kena berebut dengan anak-anak.
yang lain nak tengok big hero 6 itupun dah berapa kali suscribe kat astro best.
Bagilah ummi pulak layan citer ummi..huhuhu.
Ada saja peel yang dorang buat kat depan mata aku time aku tengah layan citer tadi.
Ha sekarang dah habis citer ummi..korang layan lah citer korang balik..
ummi nak layan blog..hehehehe.

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Baby hat!

Item yang bakal ke pantai cahaya.