Katering kecil opah by hana 1

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم






Alhamdulillah tiba masa yang di janjikan dari semalam prepare dengan mak mertua makanan yang di order dari sahabat untuk jamuan makanan nak sambut anak yang kedua dah sebulan (adat chinese).
Akhirnya setelah berhempas  pulas jadi jugak akhirnya.ni pertama kali aku amik order bab katering dengan mak mertua ku.menyediakan makanan untuk 20 orang.

Pas ni aku kena belajar lagi dengan situ (mak mertua) serius memang terror gila bab masakan.al maklumlah orang lama memang tiada tandingannya.
Serius gila wey..entahlah kali kedua aku buat seri muka jadi tu ye jadi..tapi agak nipis..
Hahahah sampai kat situ aka mak mertua aku.dia terus tukar masak yang lain..
Pergi serius xperlu nak masak sampai 2-3 kali seperti yang aku belajar dengan member aku.
Sekali je xsampai sejam siap Seloyang.hahhahaa.

Setelah petang menjelma kawan aku pun whatapp dan inform yang dia berpuas hati dengan hidangan itu..

Full aku  hanya pandai buat samosa dengan karipap je..selebihnya mak mertua aku ..
Pasni aku boleh amik order..hahhahaa...semangat wey...bagi makan air tangan kita kat orang rasa puas...





Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Baby hat!

Item yang bakal ke pantai cahaya.