Kerang sambal vs udang masak lemak

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Kesimpulannya kini aku suka memasak dan suka makan..apa saja yang aku rasa boleh masak aku akan try masak tak kiralah benda tu sedap ke tak,pernah makan ke tak..aku kena cuba...
First Time seumur hidup aku ni kali pertama aku masak kerang masak sambal..hahhahaa
Mesti kurang tak percayakan..ialah sebab aku dari kecil tak pernah didedahkan dengan kerang sambal ni.
Aku dah kahwin dengan orang semenanjung nila baru aku belajar bab masak memasak dan membaking.
Anyway My Hubby and anak2 pun suka makan..walaupn kekadang makanan yang aku masak tu agak masin sikit..ada gak lah komplen if aku tanya..
Korang bayang kan My Hubby ni tau makan je..
Tapi bab komplen kurang.kalau aku tanya baru lah dia jawab.
Bila anak2 mereka pandai rasa dulu..bila sedap akan komen sedap bila tak ko tunggu La komen2 yang menjatuhkan aku yang kadang down gak..hahhahaa
Anak2 lidah mereka tak pernah nak menipu...dalam menentukan rasa makanan ..
Kalau sedap dorang akan minta masak sampai mereka bosan..
Itu lah anak-anakku

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Baby hat!

Item yang bakal ke pantai cahaya.