Kelazatan TAMAR COCOA !

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


pic sumber by google



Alhamdulillah..pepagi lagi menghapdate blog kesayanganku..selesai tugas membersihkan rumah,sebelum aku meneruskan tugas seterusnya aku meluangkan sedikit masa menghadap lap top comel aku ini.

Oh ya entri kali ni aku ingin bercerita tentang pengalaman meminum tamar cocoa yang sangat lazat ni. Tak silap aku pernah buat entri tamar cocoa tentang fungsi dan kesihatan tubuh badan kita.
Seriusly tamar cocoa is a different ...kalau tak sempat untuk bersarapan yang berat2. Just minum tamar coco ins sha Allah kenyang hingga ke tengahari..

Percayalah saya pun mengamalkannya kerana ia baik untuk sistem imun badan kita..

Comments

Popular posts from this blog

cinta sejati

Baby hat!

Item yang bakal ke pantai cahaya.